همه چیز درباره دکوراسیون داخلی

خرید مقایسه و تحقیق درباره دکور داخلی منازل و سازمان ها

همه چیز درباره دکوراسیون داخلی

خرید مقایسه و تحقیق درباره دکور داخلی منازل و سازمان ها

انواع کفپوش کدامند؟

انواع کفپوش

در این قسمت برای شما عزیزان به توضیح کف پوش ها با توجه به جنس های موجود می پردازیم، این محصول را می توانیم به صورت کامل به نوع های زیر تشریح نماییم: در ساختمان های مسکونی موکت، مخمل، فرش، پارکت، کاشی، چوب، سنگ، پی وی سی و غیره را شامل می شود. در ساختمان های صنعتی پرانیت، سیمان، بتن، پشم شیشه، نایلون، چوب پنبه، ورقه، وینیل و غیره را شامل می شود. کفپوش ها با توجه به کاربردشان در انواع زیر می باشند:
  • کف پوش های حفاظت
  • کفپوش گرمایشی
  • کف پوش پرزدار
  • کفپوش متحرک
  • کف پوش پی وی سی
کفپوش چیست

کف پوش کاشی و سرامیک

یکی از بهترین انتخاب ها در انواع کفپوش کاشی و سرامیک است. کاشی بهترین گزینه برای استفاده در مدت زمان زیاد است. بیشتر در سرویس بهداشتی از آن استفاده می شود البته در آشپزخانه، راهروها، سالن و اتاق هم از آن استفاده می شود. از لحاظ رنگ و مدل متنوع ترین نوع کف پوش است. تنوع در این نوع کفپوش را از موزاییک های کوچک تا کاشی های بزرگ که ظاهرا شبیه به چوب هستند را می توانید ببینید.

کفپوش بتنی

کفپوش بتنی بسیار با دوام و مقاوم با ماندگاری بالا است و می توان از آن به جای فرش و موکت استفاده کرد و نگهداری و مراقبت از آن بسیار آسان است. در خیابان ها و بزرگراهها از این نوع محصول به دلیل مقاومت بالا استفاده می کنند. اگر تصیم دارید از این محصول بر روی کف پوش دیگر استفاده کنید، به دلیل وزن زیاد  کفپوش بتنی حتما به این نکته توجه کنید که آیا زمین توان تحمل وزن آن را دارد و می توانید از یک نوع کف پوش بتنی سبک استفاده کنید. کفپوش های به هم پیوسته بتنی در هم قفل می شوند. این نوع محصول که کفپوش چند قطعه گفته می شود جایگزین بسیار خوبی برای آجر و بتن در ایالات متحده بوده است.

کفپوش وینیل

کفپوش های وینیل یک نوع کف پوش است که نصب بسیار راحتی دارد و در برابر رطوبت دوام بسیار بالایی دارد. تنوع در رنگ و سبک این نوع از کف پوش و دوام بسیار بالای ان در برابر رطوبت کاربرد آن را در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، زیرزمین و ناهارخوری زیاد کرده است. جنس این نوع از کفپوش از پلاستیک و پی وی سی، آکریلیک ودیگر پلیمرهای مشابه است. قیمت های وینیل بسیار متفاوت است. با توجه به توع در رنگ و تفاوت در قیمت خریدار می تواند انتخاب بهتری داشته باشد.

کفپوش پارکت چوبی

پارکت یک نوع کف پوش، چوب فرش، کفپوش چوبی است. شاید اصطلاحاتی دیگری هم داشته باشد که مردم از آن استفاده می کنند. ولی آنچه برای همه عامیانه است پارکت یا کف پوش می باشد.

پارکت چوبی

چوب های رایج در ساخت پارکت عبارتند از: بلوط، گردو، گیلاس، افرا و بعضی اوقات ماهون و از چوب های دیگر در تولید پارکت های گرانقیمت تر نیز استفاده می شود. شما باید قبل از هرچیز تصمیم بگیرید که از کدام نوع پارکت می خواهید استفاده کنید کفپوش پارکت جامد یا مهندسی. کف پوش پارکت جامد از تکه های چوب طبیعی به شکل الوار ساخته شده است و پارکت مهندسی از لایه های چوب سخت در لایه بالایی تولید می شود. در خصوص پارکت های می توانید در برگه مربوط به پارکت اطلاعات کاملی را دریافت نمایید، برای راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت مدرن تجارت تماس حاصل نمایید، اگر سوالی در خوصو خرید، قیمت، تنوع محصول و یا نصب محصولات دارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد